Паркет палацу походив з кінця ХІХ - початку ХХ ст. Обігрівали приміщення калориферами.
Хоча останній власник, Каетан Чарковський-Голейовський, мешкав в Гряді неповні два роки, він встиг привезти в свій маєток багато цінних предметів мистецтва. В холі, стіни якого були завішані мисливськими трофеями, стояла скринька з карпатського кедру, дар митрополита Української Греко-Католицької церкви андрея Шептицького. Центральне місце в їдальні займав величезний дубовий стіл з інтарсіями, на спіральних "гданських" ніжках, що походив ще з XVII ст. Його граф купив у 1939 р. в Східній Прусії. навколо стола згуртувалися дубові крісла, нові, але виконані за антикварним зразком, який пан каетан пригледів для себе в львівському музеї Владислава Лозинського. Також в їдальні знаходилися дві гданські скрині XVIII ст.
Ще в одній залі першого поверху, в якій зберігся оригінальний кам'яний камін, стояли білі меблі в стилі Людовіка XV, теж привезені з Прусії. В спеціальній ніші над сходами зберігалася дерев'яна скульптурка св. Яна (XVII ст.). Верхній зал слугував також салоном.
Зі сторони саду до холу прилягала бальна зала, яка все ще не була належно облаштована в 1939 р. Там лише знаходилося фортепіано Steinway, на якому був розпис видатного композитора Ігнація Падеревського. Саме на ньому музикант репетирував під час концертів, які він давав у Львові до 1914 р.
В сусідніх двох салонах знаходилися теж стильні меблі: ампірний секретер-бюро, сервант у формі ліри і такої ж форми маленький столик, етажерка в стилі Директорії, ампірна колиска, в якій виростали п'ять поколінь предків тодішнього власника Гряди, дві шафи, велике віденське бюро в стилі Марії-Терезії, два дуже цінних комоди, які були придбані зі збірок Дідушицького, та ампірне ліжко на двох ногах. На його внутрішній стороні була срібна табличка, де записувались дати смерті попередників власника, серед них Клеменса Рудницького в 1840 р., Теодора Рудницького в 1885 р. і Софії Рудницької в 1903 р. Бр-р-р, яка пакость...
Серед привезеної в Гряду збірки живопису було два полотна Юліуша Коссака і два старих пейзажи голанської школи, куплених у Дідушицьких. Була аткоє велика кілдькість родинних портретів, мармуровий бюст Феліції з Голейовських Чарковської, ампірні годинники та канделябри, колекція з 20 годинників XVIII і ХІХ ст., кишенькових та сонячних, великий дорожній каретний годинник, статуї Будди з Сіаму (одна висотою понад метр), бронзова голова Будди, яку граф Каетан знайшов на руїнах одного з сіамських храмів, портрет китайського мандарина на шовку, два повних туалетних набори, колекція родинних мініатюр, багато столового кришталю тощо.
Найціннішим в бібліотеці було перше видання Адама Міцкевича з його особистою присвятою в томі з "Паном Тадеушем", а також альбом фотографій і дагеротипів видатних поляків епохи Наполеона ІІІ. Зараз в старому палацику - банальна комуналка.
Крім палацику, в Гряді є досить потужні сліди валів в невеликому саду навколо палацу, на яких росли дерева. Ну і _дерев'яна_ церква св. Параскеви (1876) на цвинтарі, зведена майстром Лаврентієм Дроздом (зараз оббита чимось поганим).
За книгою: Roman Aftanazy. Dzieje rezydencji na dawnych kresach Rzeczypospolitej. - Tom 7, s.302-307.