Куликів відрізнявся від більшості містечок Галичини насамперед етнічним та релігійним складом свого населення. Хоча кількість мешканців містечка за останні півтора століття змінювалась дуже незначно і коливалась у межах від 3 до 4 тисяч, у ньому завжди переважало русинське греко-католицьке населення.
Так, перепис населення австро-угорських часів (1910 р.) повідомляє, що у Куликові з 3 914 осіб греко-католиками назвало себе 63,7% мешканців. У той же час євреїв було 27,2%, а римо-католиків - 9%. Така висока частка греко-католиків на той час у Галичині була, окрім Куликова, лише у трьох містах - Миколаєві над Дністром, Печеніжині та Тисмениці. Всі три містечки були чималими ремісничими та промисловими центрами. Ремісниками, природно, були переважно українців.
У сусідніх містах етнічний склад населення був типовим для Галичини. Наприклад, у Жовкві 41% іудеїв, 27% римо-католиків та 32% греко-католиків, у сусідньому Новому Яричеві - 51% євреїв, 21% поляків та латинників і 28% греко-католиків.
Товари куликівських ремісників до Другої Світової війни славились не лише на галицькому ринку, але й поза його межами. Особливим попитом користувалась продукція місцевих шевців та чинбарів - славетні "куликовські бути" оспівували навіть у батярських піснях Галицької столиці.
За радянської влади вцілілих шевців позганяли до артілі, потім зробили в містечку взуттєву фабрику, яка стала філією ВО "Прогрес", і її продукція розчинилась у малопривабливому радянському ширпотрєбі.
А ще дотепер пам'ятають славу куликівського хлібу. Навіть у міжнаціональному львівському балаку говорили поляки і іудеї - "куліковскі хліб". А львівський літератор Мар'ян Гемар (1901--1972) написав в еміграції у Лондоні ностальгійну оду такого змісту:
"Як хто є з Варшави, з Познані чи Лодзі -- не шкодить,
Бо він і не знає, про що ходить!
Та звідки він може знати?
Навіть якщо "сі дові", що за милю від Львова
В містечку Куликові
Була цехова пекарська осода
І пекли там пекарі з діда-прадіда
Такий великий бухан, на якому скірка, Як з вишневого дерева, але криха й хрустка...
Може, хтось з пекарів, котрийсь з челядників,
Ще десь пам'ятає, який це є рецепт? Нехай він запише і нехай прошепоче, Вмираючи, дітям - так щоби син pнав
"Ільо" муки, які дріжджі, який тминок. Нехай це збережеться, нехай "сі захова",
Ця маленька частинка правдивого Львова!
Бо Львів, то не тільки містечко на мапах, То ті люди, пісенька, та мова, той запах! Куликівський хліб!"
Але вже перед Першою Світовою війною хліб вже не возили з Куликова, а пекли у Львові, зокрема у "Куликівській пекарні" Натана Шварца на вулиці Джерельній. Та після Другої Світової ніхто не відважився у Львові випікати вже "куликівський хліб". Зате ковбаса "Куликівська" пережила усі війни та негаразди ХХ століття. Донині на львівських базарах перекупки закликають скуштувати м'ясні вироби "зі самого Куликова", хоча справді "Куликівської" серед них не так вже й багато.
Серед вихідців з Куликова варто згадати просвітянина Степана Шаха (Перського), письменницю Агату Турчинську, о. Сильвестра Лепкого - галицького літератора та батька поетів Богдана та Левка Лепких. А ще народився в Куликові народний артист України Богдан Ступка.